Author Topic: still i hate u.......  (Read 7644 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

buru

• Guest
still i hate u.......
« on: November 03, 2005, 05:45:00 AM »
Advertisement
mage hita ridavapu ekama kenata man hemadama hate karanava......kavru monakivath man monataram religious unath eka nam man venas karanne ne.... ne mai.... da allora vivo infelice....... ed causato dal solo un tuo errore.... non potr mai perdonarti......... ti odiar per tutta la vita......e cosi forte.... non riesco ancora dimenticare la tua faccia con quell sorrisino della merda...mi hai fatto perdere tuttoquello ke era importante della mia vita... tutto quello ke avevo........ sei una stronza..............ti odio....... e cosi forte s per caso s ti becco in strada metto sotto.........

mava me loketa napuru kala obata man hemadama hate karanava................
[/color]
« Last Edit: November 05, 2005, 05:19:30 AM by buru »

Offline Tiny

• ෆැන්ටසි රාළ FNLeader
  • '*~-.,.-~*' tin'*~-.,.-~*'
Re: still i hate u.......
« Reply #1 on: November 03, 2005, 10:07:14 AM »
mage hita ridavapu ekama kenata man hemadama hate karanava......kavru monakivath man monataram religious unath eka nam man venas karanne ne.... ne mai.... da allora  vivo infelice....... ed causato dal solo un tuo errore.... non potr mai perdonarti......... ti odiar per tutta la vita......e cosi forte.... non riesco ancora dimenticare la tua faccia con quell sorrisino della merda...mi hai fatto perdere tuttoquello ke era importante della mia vita... tutto quello ke avevo........ sei una stronza..............ti odio....... e cosi forte s per caso s ti becco in strada metto sotto.........

mava me loketa napuru kala ubata man hemadama hate karanava................
[/color]
dear akka
eth wairayen wairaya nosan sideee neda?
ŜŵёёŦŷ ŁŧŧŁё ≈ht≈ ĢĭŘŁ Ť įn

Offline Pissek

• ලොකු ලමයි LokuLamai
« Reply #2 on: November 03, 2005, 03:47:47 PM »
mage hita ridavapu ekama kenata man hemadama hate karanava......kavru monakivath man monataram religious unath eka nam man venas karanne ne.... ne mai.... da allora vivo infelice....... ed causato dal solo un tuo errore.... non potr mai perdonarti......... ti odiar per tutta la vita......e cosi forte.... non riesco ancora dimenticare la tua faccia con quell sorrisino della merda...mi hai fatto perdere tuttoquello ke era importante della mia vita... tutto quello ke avevo........ sei una stronza..............ti odio....... e cosi forte s per caso s ti becco in strada metto sotto.........

[/color]
pissu hedena sada.... :shock: :shock:
hey akka wairayen wairaya nosanside. :( :(...
                                               dai un possibilita anche per lui.... :D
« Last Edit: November 03, 2005, 03:50:15 PM by pissek »

(\)__(/) 
                                        (='o'=) 
                                        (")_(")

Offline Peach

• මද්දුමයෝ Maddumayo
« Reply #3 on: November 03, 2005, 09:28:32 PM »
pissek... buru akka kiyanne kollekutada? stronza.. female? or maybe typo?
dunno... anyways...
buru akke dont keep hate inside.. becoz even if u do, things wont change unfortunately :S
life goes on.... ke ci possiamo fare...
cmq e' la peggior cosa al mondo quando una persona su cui tieni na cifra ti ferisce in un modo irreparabile...
~Peach~

Offline Pissek

• ලොකු ලමයි LokuLamai
« Reply #4 on: November 03, 2005, 10:31:36 PM »
dunno... anyways...
buru akke dont keep hate inside.. becoz even if u do, things wont change unfortunately :S
cmq e' la peggior cosa al mondo quando una persona su cui tieni na cifra ti ferisce in un modo irreparabile...
matath thama hitha ganna beruwa inne..katada mechchara lassanata benne kiyala....
                           cmq una bella poesia :lol: :lol: :lol:

(\)__(/) 
                                        (='o'=) 
                                        (")_(")

buru

• Guest
« Reply #5 on: November 03, 2005, 11:14:28 PM »
dunno... anyways...

hai ragione nangiya............. cosi forte...... non celafai nemeno odiare......
 cmq..... io sono una ragazza........ tutti sensi.....
 la persona che ho parlato qui..... era una mia cara amica... cmnq non lo e piu........ solo per causa sua ho perso la cosa piu importante della mia vita.......... ......
 buru kianne harima ahinsaka kenek........ :D :D

Offline Peach

• මද්දුමයෝ Maddumayo
« Reply #6 on: November 04, 2005, 12:25:35 AM »
buru man dannava oya kellek kiyela :P
man ehewue eka liwwe kellektada kiyela ;)
mai fidarsi di ragazze.... una lezione vitale, mi spiace dirlo ma e' vero...  :(
~Peach~

Offline Pissek

• ලොකු ලමයි LokuLamai
« Reply #7 on: November 04, 2005, 12:33:16 AM »
mai fidarsi di ragazze...!! :shock: :shock:

(\)__(/) 
                                        (='o'=) 
                                        (")_(")

Offline Peach

• මද්දුමයෝ Maddumayo
« Reply #8 on: November 04, 2005, 12:34:56 AM »
pissa ayya... intendo tra noi ragazze mai fidarsi di ragazze!
;)
~Peach~

buru

• Guest
« Reply #9 on: November 04, 2005, 04:00:35 AM »
ado pissek.....gembo.......
 enna epa apita monavath kianna........ kello kollanta vada great.......... ubala tamai.... no trust........bello invece di fidare in qualcuno...... altrimenti sar molto infelice.........
pissanta kavadada ova terune.......arnt u trust in me........ ? lol.......... :) :) :) :).

buru

• Guest
« Reply #10 on: November 04, 2005, 04:24:19 AM »
buru man dannava oya kellek kiyela :P
man ehewue eka liwwe kellektada kiyela ;)
mai fidarsi di ragazze.... una lezione vitale, mi spiace dirlo ma e' vero... :(

yep..... u correct peach....... tts y we essist.......

Offline Peach

• මද්දුමයෝ Maddumayo
« Reply #11 on: November 04, 2005, 01:25:49 PM »
yeah... :S
thats y we exist...
~Peach~

buru

• Guest
« Reply #12 on: November 05, 2005, 05:22:22 AM »

[/color]
pissu hedena sada.... :shock: :shock:
hey akka wairayen wairaya nosanside. :( :(...
dai un possibilita anche per lui.... :D
a lui...... ki...... no un lui..... una donna....... io non so perdonare ancora per lei..........
:( :( :( :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Offline Pissek

• ලොකු ලමයි LokuLamai
« Reply #13 on: November 05, 2005, 05:40:11 AM »
pissa ayya... intendo tra noi ragazze mai fidarsi di ragazze!
;)
peach nangiyaaaa

grazie X il consiglio
.... :lol: :lol:

(\)__(/) 
                                        (='o'=) 
                                        (")_(")

Offline Pissek

• ලොකු ලමයි LokuLamai
« Reply #14 on: November 05, 2005, 05:43:50 AM »
ado pissek.....gembo.......
 enna epa apita monavath kianna........ kello kollanta vada great.......... ubala tamai.... no trust........bello invece di fidare in qualcuno...... altrimenti sar molto infelice.........
pissanta kavadada ova terune.......arnt u trust in me........ ? lol.......... :) :) :) :).

kello kollanta vada great :shock: :shock:
koheda oka liyala thiyenne kiyanna berida..? :x :x

(\)__(/) 
                                        (='o'=) 
                                        (")_(")

Offline Peach

• මද්දුමයෝ Maddumayo
« Reply #15 on: November 05, 2005, 09:26:02 PM »
hema tenema liyela tiyenne!!! :)
bitivalath liyala tiyenne! :P
skerzo ;)
« Last Edit: November 05, 2005, 09:27:38 PM by Peach »
~Peach~

Offline mlᶮ$dǧ

• මද්දුමයෝ Maddumayo
  • [[--mlⶮ$dǧ--]] - d t lk
    • www.PCSlanka.com  (check it out and dont foget to register) another srilanken PHP nuke powerd web protal
« Reply #16 on: November 06, 2005, 12:29:17 AM »
la verita e' che non si cambia se un ragazzo o una ragazza  si basa sulla persona stessa e i varie situazioni
[[--mlⶮ$dǧ--]] - d t lk

Offline mlᶮ$dǧ

• මද්දුමයෝ Maddumayo
    • www.PCSlanka.com  (check it out and dont foget to register) another srilanken PHP nuke powerd web protal
« Reply #17 on: November 06, 2005, 12:31:02 AM »
and one thing important..    this is from my heart ..  e' quello che provo io a lei ..  il per cuore che conesce amore vero ..   la parola odia  non esiste .. ance se lei ti fa la cosa + brutta che ti poteva fare..
[[--mlⶮ$dǧ--]] - d t lk

Offline mlᶮ$dǧ

• මද්දුමයෝ Maddumayo
« Reply #18 on: November 06, 2005, 12:36:41 AM »
mage adaraneeya rangi akke ..  adaraya karapu hadawathakin hate karanna baha .. ekay atta ,,  mama oyata wada podiy thama ...  may be man adare labalath nethuwa athi .. .   eth ,, api adare karana kena ape hitha mona vidihata ridevvath apita e kenagen pali ganna baha ..  api adare karapu kena eya nisa ..      ask from ur heart ..   can u really hate him or her..      humans do mistakes ,,,    but  the true love knows how to fogive

:) Mehema Hitanna puluwanda.. adaraya gena

Mehema Kiyala thiyanwa Issara kale ...  :)
[[--mlⶮ$dǧ--]] - d t lk

buru

• Guest
« Reply #19 on: November 06, 2005, 04:43:56 AM »
mage adaraneeya rangi akke .. adaraya karapu hadawathakin hate karanna baha .. ekay atta ,, mama oyata wada podiy thama ... may be man adare labalath nethuwa athi .. . eth ,, api adare karana kena ape hitha mona vidihata ridevvath apita e kenagen pali ganna baha .. api adare karapu kena eya nisa .. ask from ur heart .. can u really hate him or her.. humans do mistakes ,,, but the true love knows how to fogive

:) Mehema Hitanna puluwanda.. adaraya gena

Mehema Kiyala thiyanwa Issara kale ... :)

amila malli....... oya veradi pare ne inne...... kavadada man kivve man hate karanava kiala.......i never done....... will never do...coz i still love him...... here am not talking abt my guy.....its only a personal massaeg for one of my ex fnd.... i hope she can see it..... some errors cnt forget malli.... sometime still u ar small to get it......by da way am a gud catolic n trusting my religion....each day i m asking from god to change my mind on this thing........but there was no results...... untill now......its more than me malli........ dnt misundestand me..... some time god can undestand me..... anyway i know me very hard wt her.....
some time u can guess who is she..... dnt wanna say names.....

man issellama adaraya gena hitapu vidiyata ada hitanne ne malli......eka bible eke kianavata vada godak venas neda......hitala balanna...... oyata puluvanda kiala....... praticante kenek vidiyata karanan one unata oya taram vidiyata adare karanna man danne ne....... mage adare godak bedim, (legami) uvamanavan, (bisogni) jelous,(gelosia) proud, (orgoglio) evagema la vera amore tienava........podadk hitala balanna oya ehema nedda kiala.....srry malli samahara vachana mata kianna danne ne....

kohoma unath meka liala man kale magema spogo ekak vitarai malli......oya hitana taram bad ne.....me rangi.....akka komada kiala oya tamath danne nedda....... ah spogo in sl mokakda......perche tante persone sono infelici causa di qualcuno.....ricorda ti....... come fai chiuderti un occhio........avanti alle cose importante....... s riesci farlo........ tu sei un ragazzo da sposare.......anzi non vorrei fare bala aparada......... kidding..... eth etta neda  malli ?
« Last Edit: November 12, 2005, 04:42:11 AM by buru »